Навчальний план підготовки за програмою:

„Курс англійської мови”

(Граматичний та лексичний матеріал)

1.1. Повторення форм дієслова to be. Повторення звороту there+to be. Повторення конструкції have got.

1.2. Знайомство з групою. Розповідь про себе, свою родину, свої звички. Повторення днів тижня, цифр, кольорів, об’єктів в аудиторії, професій.

2.1. Види та типи питань. Питальні слова. Наголошені та ненаголошені слова в реченнях.

2.2. Вільний час. Привітання та початок діалогу. Мій відпочинок. Мої канікули. Мої вихідні

3.1. Час Past Simple. Додавання закінчення –ed. Неправильні дієслова. Утворення заперечних речень та питань.

3.2. Стосунки. Родинні зв’язки. Члени родини. Особисті питання. Найважливіший рік в житті.

4.1. Як створити діалог. Допоміжні конструкції. Мовні та мовленнєві засоби.

4.2. Теми для простих діалогів під час першого знайомства. Щоденні обов’язки.

5.1. Як створити діалог. Допоміжні конструкції. Мовні та мовленнєві засоби.

5.2. Найважливіша людина в твоєму житті. Найкращий друг. Що ти шукаєш в друзях?

6.1. Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалу. Тест

7.1. Часи групи Present Simple та Present Continuous. Наголошення в реченнях.

7.2. Робота. Інтерв’ю про різні види робіт. Розмова про мотивацію на роботі. Яка найкраща робота для вас?

8.1. Відпрацювання різних форм речень в Present Simple та Present Continuous. Прислівники частотності.

8.2. Професії. Досвід роботи. Небезпечні професії. Рисковий бізнес.

9.1. Різні способи висловлювання того, що подобається, або не подобається. Правильна інтонація в реченнях.

9.2. Я люблю працювати на свіжому повітрі. Види робіт. Розмова про найкращі професії та види робіт.

10.1. Закріплення вивчених граматичних конструкцій. Підготовка до тесту.

10.2. Баланс між роботою та життям. Чи можливо поєднати кар'єру з родиною? Чим ви плануєте займатися.

11. Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалу. Тест

12.1. Present Continuous та конструкція to be going to для передачі майбутньої дії. Типи та види речень з цією конструкцією.

12.2. Плани на майбутнє. Запрошення вийти в люди. Види та типи запрошень. Час з друзями.

13.1. Питання без допоміжних дієслів: структура, особливості використання

13.2.  Місця, що можна відвідати у вільний час. Як люди з різних куточків світу проводять свій вільний час. Як ви проводите свій вільний час.

14.1. Мовні та мовленнєві особливості фраз під час телефонної розмови.

14.2. Кліше з телефонних розмов. Проблеми під час телефонних розмов.

15.1. Закріплення вивчених граматичних конструкцій та кліше. Підготовка до тесту.

15.2. Планування проведення найкращого дня. Вподобання щодо проведення вихідних.

Туристичний гід по Ріо-де-Жанейро.

16. Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалу. Тест

17.1. Часи групи Present Perfect. Прислівники ever/never. Порівняння make та do.

17.2. Приховані таланти. Як можна використовувати приховані таланти.

18.1. Модальні дієслова can, have to, must та їхні відповідники.

18.2. Освіта. Різні типи шкіл. Правила в школі, університеті. Приватні та державні освітні заклади.

19.1. Модальні дієслова should, shall.

19.2. Вивчення мов. Поради для тих, хто вивчає мови. Вміння просити про пораду та надавати її. Чому ви навчаєтесь сьогодні?

20.1. Закріплення вивчених граматичних конструкцій та кліше. Підготовка до тесту.

20.2. Винаходи. Розмова про досягнення та інновації. Розробки, що змінили світ.

21. Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалу. Тест

22.1. Часи групи Past Simple та Past Continuous. Різні види речень.

22.2. Фантастичні подорожі у фільмах. Транспорт, його види.

23.1. Часи групи Past Simple та Past Continuous. Порівняння використання таких часів. Дієслова стану.

23.2. Обговорення різних видів подорожей. Що потрібно враховувати під час планування подорожей. Підказки для тих, хто подорожує.

24. Повторення вивченого граматичного та лексичного матеріалу. Тест

Всього: 16 годин